پیشرفت و توسعه اطلاعات

این بخشی از یادداشت جناب آقای سید عباس سید محمدی است که می توانید متن کامل نوشته ایشانرا در وبلاگشان اینجا بخوانید فقط یادتان باشد اگر معظم له یعنی همان جناب سید محمدی به وبلاگ شما تشریف آوردند و سلامی در بخش کامنت مرقوم فرمودند حتما جواب سلامشان را در وبلاگ خودشان بدهید و الا متهم بی ادبی و تکبر و انبوهی از رذائل اخلاقی می شوید

——————————-

بسم الله الرحمان الرحیم.

            ــ شاید حدود یک سال است به 118 اینترنتی یعنی به http://118.tct.ir/ مراجعه می کنم، ولی با صفحه و پیغام The page cannot be displayed روبه رو می شوم. قبلاً فراوان به 118 اینترنتی مراجعه می کردم و از آن استفاده می کردم. احتمال می دادم سرعت اینترنت من کم است که حدود یک سال است نمی توانم 118 اینترنتی را ببینم، اما امروز در http://www.hadiranit.com/118.html این جمله را دیدم: «متاسفانه این سرویس به طور کامل از طرف مخابرات قطع شده است. »

ــ حدود یک سال یا بیشتر است که امکان جست و جوی اموات در وبسایت بهشت زهرا نیست. من قبلاً استفاده می کردم از قسمت جست و جوی اموات در بهشت زهرا. امروز وقتی در وبسایت فعلی ی بهشت زهرا یعنی http://www.beheshtezahra.ir/ بر قسمت جست و جوی اموات کلیک کردم، به صفحه ای با این پیغام رسیدم: کاربر گرامی سایت این صفحه در دست طراحی می باشد  خب. در این کشور نام وزارت پست و تلگراف و تلفن می شود وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نام وزارت فرهنگ و آموزش عالی می شود وزارت علوم تحقیقات و فناوری و میلیاردها تومان در این کشور در قسمت ِ «فناوری ی اطلاعات» در وزارتخانه ها و ادارات و نهادهای مختلف هزینه می شود، که مملکت از نظر «اطلاعات» و «فناوری ی اطلاعات» پیشرفت کند یا پسرفت کند؟ 118 اینترنتی که فعال بود، قطع می شود، و جست و جوی اموات بهشت زهرا که به صورت اینترنتی دست یافتنی بود از دسترس خارج می شود، و یادتان بیاید که بیست سال بعد از درگذشت حضرت آیت الله خمینی هنوز آثار و سخنان ایشان نسخه ی کامل اینترنتی ندارد، و میلیاردها تومان هزینه کردن برای ایجاد و ارسال پارازیت بر روی تلویزیون های ماهواره ای (تلویزیون هایی جز تلویزیون جمهوری ی اسلامی ی ایران) که نماینده های مجلس توانسته اند لرزان لرزان و یواشکی قایمکی اعتراض هایی کنند درباره ی این موضوع و آثار منفی ی آن بر سلامت مردم (مردم = ملت بزرگوار ایران)؛  اینها آیا تصادفی است؟ آیا اینها هم تصادفی است، و هم با هم ارتباط ندارند؟

بیان دیدگاه